Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: Pablo (PW) • link#1link#2komentarze (3) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3545)

Dodano 11 listopada 2011
Marka i model:
Średnia ocena:
4 z 5 głosów
Ten tydzień:
3 z 1 głosów
Wersja:
W 201
Rok produkcji:
1989
Pojemność:
230cm³
Moc:
136 / 5100KM (100kW)
Waga:
1670kg (1.67T)
Przyspieszenie:
10.9 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
205 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Gaz
Zużycie paliwa:
10 - 16 l lpg l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
ABS Alarm Alufelgi Blokada skrzyni biegów Centralny zamek Podgrzewane lusterka Szyberdach Welurowa tapicerka Wspomaganie kierownicy  
Opis:
-
Silnik:
rodzaj silnika Benzyna
pojemność silnika 230 (cm3)
układ/ilość cylindrów rzędowy / 4
ilość zaworów na cylinder 2
Wnętrze:
Skromne , proste ale za to bardzo trwałe i funkcjonalne.
Nadwozie:
Wytrzymałe a co się z tym przekłada na tzn. długowieczność eksploatacyjną to właściwie i solidnie zabezpieczone przez długie lata nie wykaże ognisk korozji.
Zawieszenie:
Bardzo dobre zawieszenie a przede wszystkim solidne i wytrzymałe.
Tuning:
-
Car audio:
-
Plany:
-
Zalety:
Solidna Niemiecka niezawodność i przyjemność z jazdy.
Wady:
Problemy związane z pracą silnika na gazie na tak zwanym mikserze lecz po przeprowadzonej niżej opisanej modyfikacji bez uwag.
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
Montaż systemu zasilania Blos

Blos jest to homologowany system do zasilania gazem płynnym GPL do samochodów z katalizatorem odpowiadających normom przeciw zanieczyszczaniu Euro 1 i Euro 2. Składa się z mieszalnika BLOS z dodanym silnikiem krokowym i sterowanym przez centralkę Just. Ze względu na swoja charakterystykę może być stosowany w krajach, w których nie jest wymagana homologacja zgodnie z norma 67R-01. Celem prawidłowego montażu zaleca się uważne zapoznanie się z instrukcja montażu.

Jak i gdzie system Blos jest instalowany?
Blos jest dostępny w wersjach dla samochodów z wtryskiem paliwa. Mixer ten nie powoduje spadku mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Spowodowane to jest tym ,że urządzenie Blos nie powoduje przewężenia w rurze dolotowej na odcinku pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą. Mikser BLOS jest stosowany w samochodach z przepływomierzem powietrza jak i bez niego.Gaz z reduktora jest bezpośrednio dostarczany do krućca występującego w Blos (na odcinku pomiędzy reduktorem a mikserem nie występuje żadna śruba regulacyjna). Ze względu na wielkość samego mixera montaż w niektórych modelach aut może być lekko utrudniony z powodu braku miejsca aczkolwiek w większości marek samochodów instalacja jest dużo prostsza (ze względu na zastosowanie opasek zaciskowych dostarczonych w zestawie razem z mikserem co ułatwia montaż). Zaleca się montaż systemu Blos w pozycji pionowej (dopuszczalne jest w pozycji poziomej). Niedopuszczalny jest montaż w pozycji odwrotnej gdyż osadzanie się frakcji olejowej może zakłócić prawidłową pracę miksera. Niedopuszczalny jest również montaż Blos na sztywno np.(montaż do karoserii samochodu), zalecany jest montaż w sposób umożliwiający ruch miksera wywołany ruchem pracy silnika. Do prawidłowej regulacji pracy całego układu oprócz standardowej dyszy znajdującej się w środku miksera Blos ,dostępny jest również zestaw dysz o rożnym kształcie dobieranym odpowiednio do danego typu silnika.

Ja od 5 lat posiadam 190 tke na zwykłej instalacji opartej na mikserze i parowniku firmy ,,lovtec” do 150KM.
Znajomy po założeniu gazu mówił mi że ten samochód na gazie chodził nie będzie a zwłaszcza dlatego że jest w automacie ponieważ strzały będą nieuniknione.
I faktycznie na początku dwa razy mi strzelił bez większych konsekwencji, po założeniu łącznika przepływomierza z krokówką samochód chodził lecz przy hamowani gasł lub miał niskie obroty i zdarzało się że strzelał.
Założyłem więc wspomniany wyżej System Blos +,,emulator” aby krokówka się nie domykała przy hamowaniu i o strzałach zapomniałem.

Bardzo serdecznie polecam wszystkim tym u których zdarzają się problemy związane ze strzałami na gazie o ile system Blos nie wyeliminuje całkowicie wspomnianych strzałów to na pewno zminimalizuje ich konsekwencje.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (3):
Miniaturka danielek6370 Plus Minus 17 gru 2011, 22:38
super nie masz 123 mercedesa ??5/5

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 19 lis 2011, 17:28
Fakt, ładna 190, widać, ze trzyma się kupy. Oszpecają ją jedynie filtr stożkowy i te brewki na lampach, które w mej ocenie do tego mega niesportowego samochodu totalnie nie pasują. W dodatku od stożka silnik dostaje po dupie, co też przy tych osiągach i mikserowej instalacji nie ma większego sensu. No i właśnie tutaj pytanie: to jest profil mercedesa 190 czy reklama instalacji blos? Pozdrawiam!

#

Miniaturka krzychufmx0 Plus Minus 11 lis 2011, 22:00
Jeśli chodzi o starsze Mercedesy to zawsze podobały mi się 190 :) Ogólnie bardzo żywotne i niezawodne auta, szczególnie w dieslu nie do zajeżdżenie(często stosowane w TAXI). No ale benzyna ma za to swoją moc. I jak na te czasy zrobiona pod ekonomiczność dobra instalacje LPG też się przydaje.
Po za tym bardzo ładne i zadbane nadwozie, dobry kolorek. Ładne wnętrze i czysto pod maską, zasługuję na 5 :)

#

Podobne:


więcej...