Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: patryxV17 (PW) • link#1link#2komentarze (32) (w ulubionych: 2 razy, wyświetleń: 4844)

Dodano 17 listopada 2008
Marka i model:
Średnia ocena:
4.52 z 61 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
16V
Rok produkcji:
1999
Pojemność:
1600cm³
Moc:
115KM (84.6kW)
Waga:
-kg (0T)
Przyspieszenie:
11 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Gaz
Zużycie paliwa:
- l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Airbag Alarm Centralny zamek Elektryczne szyby Hak Wspomaganie kierownicy  
Opis:
Zwykły Fiat Palio .
Silnik:
Pojemność 1.6 16V
Wnętrze:
-
Nadwozie:
Kombi . Bordowy Metalic
Zawieszenie:
Standard
Tuning:
Orginał
Car audio:
Radyjko Sony
Plany:
- Jakieś dobre Car Audio ,
- Alu Felgi
- Sprzedaniu Go
Zalety:
-
Wady:
-
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (32):
Miniaturka Blacha0 Plus Minus 09 lip 2011, 00:11
115 km to on nie ma tylko 103 ;) z ojcem sie za nimi najeździłem i naszukałem więc dobrze wiem ; ) 5

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 19 mar 2010, 09:24
Witaj, jak Ci palio przetrwało zimę ? Jeździ a może sprzedałeś ;)? Ile z tym silnikiem pali Cipo mieście, w zimie? 5,pozdro!

#

Miniaturka kowalll15220 Plus Minus 07 paź 2009, 21:39
No no moj wojek ma takiego i nie narzeka he 5 i zapraszam do mnie

#

Miniaturka karnoch150 Plus Minus 06 paź 2009, 09:03
samochodzik fajny daje 5 a nie 1 :)

#

Miniaturka szakaszwili0 Plus Minus 27 sie 2009, 17:46
ciekawy silniczek i fajny samochód, 5 ode mnie i zapraszam

#

Miniaturka Kamil2100 Plus Minus 22 lip 2009, 12:25
Fajny fiacik i nie żle zadbany 5 i wpadnij do mnie

#

Miniaturka jaogonek0 Plus Minus 06 lip 2009, 21:35
Całkiem ładne autko.Daję 5 :p

#

Miniaturka patryxV170 Plus Minus 03 lip 2009, 21:53
czemu dla młodych :P? Ja nim jeszcze nie jeźdze bo mam 15l

#

Miniaturka krzysztan0 Plus Minus 25 maj 2009, 13:27
fajny samochód dla młodych kierowców :) daje 5

#

Miniaturka Azarah0 Plus Minus 29 gru 2008, 16:04
Maszyna do driftu i palenia gumy :) 5 dla maszynki :D

#

Miniaturka rupel0 Plus Minus 29 gru 2008, 11:08
V-max wynosi 300km/h kiedy zjeżdża z Rys :D

#

Miniaturka alus0 Plus Minus 28 gru 2008, 16:05
pewnie z 300 km/h (z kasprowego :P) a tak na serio to spoko loko furka :)) 5

#

Miniaturka norbi930 Plus Minus 27 gru 2008, 14:15
hehe ile v-max wynosi??:D

#

Miniaturka Korsarz0 Plus Minus 26 gru 2008, 02:02
Fiat:-) palio 5 ale i tak niema jak 126p:-P

#

Miniaturka neox0 Plus Minus 23 gru 2008, 18:01
Na podwórku szafę zamyka :D , Pozdro PatryX

#

Miniaturka patryxV170 Plus Minus 23 gru 2008, 15:57
Co ty tak Mało ? :D Codziennie Szafe Zamykam :D:D:D:D

#

Miniaturka rupel0 Plus Minus 23 gru 2008, 10:32
patryx codziennie po podwórku zasuwa 160 km/h :P

#

Miniaturka neox0 Plus Minus 22 gru 2008, 17:23
patryx codzienie po armi krajowej 160 i na swiatlach z recznego

#

Miniaturka patryxV170 Plus Minus 22 gru 2008, 16:55
A jak xD

#

Miniaturka neox0 Plus Minus 22 gru 2008, 15:25
Napewno dobrze jak ma 16 zaworow

#

Strona: « 1 2 »
Podobne:

brak podobnych pojazdów