Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: szakaszwili (PW) • link#1link#2komentarze (5) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3616)

Dodano 30 stycznia 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
4.82 z 11 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
GL
Rok produkcji:
1999
Pojemność:
1984cm³
Moc:
115KM (84.6kW)
Waga:
1730kg (1.73T)
Przyspieszenie:
14 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
170 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Gaz
Zużycie paliwa:
11 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
ABS Airbag Centralny zamek Elektryczne lusterka Elektryczne szyby Hak Immobiliser Klimatyzacja Welurowa tapicerka Wspomaganie kierownicy  
Opis:
fajne , rodzinne auto. bardzo zadbane, po prostu oczko w głowie
Silnik:
2 litry 115 koni, niestety w fabryce ktoś chyba zakosił 8 zaworów. Nie działa źle z 8 zaworami ale nigdy nie zrówna się z 16 zaworówką. ale taka pojemność i tak daje sporą siłę ciągu. swietnie spisuje sie w obrotach rzędu 2800-4500 gdyż wtedy osiąga maksymalny moment i potrafi wcisnąc w fotel.nie ma odciecia a igła dochodzi maksymalnie do 5800obr./min
Wnętrze:
ładnie i ergonomicznie, troche za słabe plastiki jak na VW, ważne że nic nie trzeszczy i wszystko sie trzyma tak jak było zamontowane. plastiki miękkie ale się nie łuszczą na słoncu. jasne fotele z podłokietnikami sa wygodne i maja szeroki zakres regulacji. sporo uchwytów i schowków
Nadwozie:
duża paka i co tu więcej, doskonała blachara, tylko jedno minimalne ognisko ale to przecież nie jest nowe auto. wszystkie ryski bez większego problemu zamalowałem kredką do lakieru
Zawieszenie:
na niezłe. Mac Pherson nieźle sie spisuje, choć trzeba okresowo wymieniać łączniki stabilizatorów. III 2010 roku - wymiana tylnych amorków i łączników stabilizatorów
Tuning:
------------
Car audio:
radyjko z pioneera gra super, tylko muszę sprawić żeby głosniki z tyłu grały. super basy i czysty dźwięk.
Plany:
pielęgnowac dbac i używac
Zalety:
+przestrzeń
+bagażnik
+przyjazny dla kierowcy, dobrze trzyma sie drogi
+KOOMFORT
+2 litry pojemności to zawsze coś
+miła i komfortowa jazda rzędu 100 - 120km/h
+wbrew wszelkim opiniom całkiem ladnie wchodzi na obroty (5800 max)
+największą zaletą według mnie jest sekwencyjny gaz
+dwustrefowa klima
Wady:
-mi nie przeszkadza 8 zaworów
-plastiki na uchwytach drzwi
-różnego rodzaju czujniki, które są czasem wnerwiające
Pamiętna podróż:
Busko-Zdrój - Kielce w 35min,
Osiągnięcia:
gościu który nam go sprzedawał przyprowadzał go ze mną, a rodzice alfą:) na prostej rozbujalismy go do 170km/h, ale spoko było by wiecej bo szedł na LPG. mysle ze na Pb95 mogłby poleciec ze 185km/h. trzeba to sprawdzic :)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (5):
Miniaturka redlik0 Plus Minus 26 lip 2010, 15:32
samochód jest po prostu super
bardzo podobają mi się takie większe fury taka jak ta
auto na 5

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 24 cze 2010, 23:04
na czujniki w tych rocznikach jeszcze mozna poradzić kombinerkami i za darmo :)

#

Miniaturka szakaszwili0 Plus Minus 30 cze 2010, 17:46
hahaha no a jak...

#

Miniaturka michalsr50+1 Plus Minus 31 sty 2010, 21:23
A ja owszem bardzo lubię wielkie vany też bym takim jeździł :) a twój jest spoko wystarczająca moc... pozdrawiam i zapraszam do mnie!

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 31 sty 2010, 00:16
Witaj, dość kontrowersyjne auto, bliźniak Galaxy i Alhambry.. Napisz coś więcej o nim ;) osobiście nie lubię tego segmentu, ale wielu ludzi kusi, i to skutecznie ;)

#

Podobne:


więcej...